Belangrijk verslag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rob Hendriks - WaarBenJij.nu Belangrijk verslag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rob Hendriks - WaarBenJij.nu

Belangrijk verslag

Door: ribba

Blijf op de hoogte en volg Rob

22 Augustus 2010 | Frankrijk, Parijs

Dag lieve mensen,
Bij deze ff een “tussendoortje” met een belangrijk bericht. Dinsdag 17 augustus ben ik om kwart over 6 me nest uitgegaan, omdat ik 7 uur moest werken. Ik was om vijf voor 7 bij de receptie van selectcamp en ben om half 8 begonnen met het schoonmaken van 3 mobile homes. John en Ingrid wilde om 1 uur inchecken en ik ben dus aan het werk gegaan om te proberen voor die tijd klaar te zijn. Mijn schoonmaken is wel goed volgens mij (niet volgens IJ) alleen ben er nog steeds lang mee bezig. Ik was dus na bikkelen in de mobiles om 5 voor 1 nog niet helemaal klaar, maar het ging lekker. Toen kwam Ingrid langs en vertelde me dat ik bij allebei de andere mobiles nog dingen moest doen, omdat het niet zo schoon was dat je er met je tong overheen kon likken. Ik heb (alweer) mijn mond gehouden (nu al een maand lang) en ben dat gaan doen. Toen was de laatste mobile waar ik mee bezig was nog niet goed genoeg en moest ik daar ook verder met schoonmaken. Ook vertelde ze me dat ze het zat was dat ze de hele tijd achter mijn reet aan moest lopen en mij te vertellen wat ik elke keer weer beter moest doen etc.. Daarna zei ze nog dat ze na het inchecken een gesprek met mij wilde hebben en natuurlijk met John erbij. Ik was het gezeur een beetje zat en het schoonmaken (in tempo) ging er toen niet op vooruit. Toen ik 5 voor 3 bij de receptie aankwam, gingen John en Ingrid meteen op de fiets weg om mij weer te controleren. Toen ze terug waren, vertelde ze me eerst dat ze nog een half uur hebben lopen schoonmaken omdat het niet schoon genoeg was en daarna hebben we eerst een paar mensen ingecheckt en daarna vertelde ze me dat ik kon gaan en ze zou nog laten weten of ik donderdag moest werken. Dus ik vroeg waarom? Zei ze doodleuk dat ze niet meer met me wilde samenwerken en ze me zat waren. Ook vertelde ze dat ze Roeland al had ingelicht. Dus daarna vroeg ik of ze nog een gesprek wilde hebben, maar dat vond ze niet echt nodig. Het werd uiteindelijk toch een soort van gesprek, waarbij mij een 20 minuten vol de huid vol werd verteld over al het negatieve wat ze maar over mij kon bedenken. Ik maak niet goed schoon. Ik ben nooit op tijd. Ik doe mijn werk niet. Ik heb een vreemde houding. Ik ben niet gemotiveerd genoeg en ga zo maar door. Dus ik vertelde haar dat ik verwacht had op een camping te komen en met een groep jongeren te werken en daarna leuk collegiaal iets te gaan doen en dat ik pas op het vliegveld in Italië had gehoord dat ik met een oudere groep zou werken. Ook zei ik dat ik daar wel mee kon leven, want ik kan het over het algemeen wel met iedere leeftijdsklasse goed vinden. Zij vertelde me weer dat het mijn schuld was omdat ik niet goed werk en niet goed me best doe. Toen zei ik dat zij alleen maar negatief waren vanaf het begin (eerste weerwoord dat ik gaf). Toen kreeg ik uit het niets John op mijn dak. Hij was witheet en keek me met grote ogen, kaken op elkaar en een wijzende arm/vinger (kwam bijna in me neus) en vertelde me op een dreigende manier dat ik het voor hun verpest (terwijl we nog geen één negatief iets hebben gehoord van een klant) en dat hij me wel wist te vinden, want hij was bloedlink zei hij. Nou oké, hij had zeker z’n dagje niet. Ik heb me mond erover gehouden en ben 5 minuten daarna maar weggelopen, want het gesprek kon toch geen andere wending meer krijgen. Dus het komt er in het kort op neer dat alles mijn schuld is en het zou zijn: zij zouden weggaan, of ik. Ik ben naar mijn tent gegaan, heb het nummer van Roeland opgezocht. Ben daarna naar het bos gegaan om even af te koelen en Madre te bellen. Daarna heb ik Roeland gebeld en die vertelde mij dat die keuze die ik maakte om niet naar Frankrijk te gaan, nog steeds veranderd kon worden. Ik heb daarna weer even met het thuisfront gebeld en heb daarna besloten om nu maar wel naar Frankrijk te gaan en mezelf niet meer te treiteren om bij John en Ingrid te blijven. Ik laat ze lekker. Dus mensen, vanaf morgen vertrek ik eerst 2 dagen naar Gardameer en daarna door naar Côte D’azur. Ik vertrek morgen pas om 3 uur, dus dat betekend (en Roeland zei dat ik dat zeker moest doen) dat ik vanavond ga feesten als een beest. Heb meteen een flesje sambuca gehaald en ben al een beetje begonnen. We (ik heb een hele groep opgetrommeld) gaan vanavond naar Casa´vio, naar de Beachbar om daar helemaal uit onze plaat te gaan. Dat belooft wat :)…

  • 22 Augustus 2010 - 23:20

    Mikeylele:

    Goedzo jongen. Gwn lekker ja knikken en je. Best doen, meer kan je niet doen! Gr mike

  • 23 Augustus 2010 - 20:20

    Stefanie:

    Die IJ... pfff wat een stelletjes zeikerds :S het is een CAMPING. Alsof je daar van de vloer moet kunnen en WILLEN likken. Gewoon mierenneukerij is dat. Apart stel. Zit er ook niet voor niks 4 maanden :S
    Anyway.. nu hopelijk leukere collega's! Maak er wat van! :D

    Kus

  • 23 Augustus 2010 - 20:22

    Stefanie:

    Oh en over wederzijds respect gesproken... ze geven écht het goede voorbeeld.. NOT. Hebben ze kinderen? Ach laat maar.. maak me weer veel te druk :P

    Love you!

  • 25 Augustus 2010 - 19:51

    Broer:

    Laat die john maar praten, hij kan je toch niks aandoen want dan is hij degene die fout zit en is ie in nederland helemaal niet meer veilig, dus FOCK hem en die trut ook!!! Weet dat je gewoon je best doet en dat kunnen ze echt wel anders brengen, echt gewoon A-Sociale mensen die daar niet thuis horen. Zoals zus al zegt: het is een camping, als de gasten aankomen en naar binnen lopen is die tent alweer smerig, dus ze moeten het niet willen als een 5 sterren hotel. We gaan als je terug bent wel effe langs hun huis, kijken hoe dat eruit ziet :P , EIKELS.

    Hou van je broer, goede keuze om naar frankrijk te gaan, laat ze lekker doodvallen, en maak er weer wat van daar, hoop dat je echt leuke mensen hebt daar en dat het een beetje is zoals je had gehoopt het in italie te zijn.

    Dikke kus frank

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Werken onder de zon

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2010

Veertiende verslag

29 September 2010

Dertiende verslag

10 September 2010

Twaalfde verslag

07 September 2010

Elfde verslag (Jo)

29 Augustus 2010

Tiende verslag
Rob

Actief sinds 13 Juli 2010
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 16956

Voorgaande reizen:

15 Juli 2010 - 30 Oktober 2010

Werken onder de zon

Landen bezocht: