Achtste verslag - Reisverslag uit Rome, Italië van Rob Hendriks - WaarBenJij.nu Achtste verslag - Reisverslag uit Rome, Italië van Rob Hendriks - WaarBenJij.nu

Achtste verslag

Door: ribba

Blijf op de hoogte en volg Rob

15 Augustus 2010 | Italië, Rome

Ciao mensen,
Vandaag (zondag 15 augustus) plaats ik verslag 7 die ik al een tijdje af heb, maar nog niet de tijd heb gehad om die te plaatsen. ik plaats meteen ook maar even verslag 8 (dit verslag). Gisterenochtend (zaterdag 14 augustus) ben ik om kwart voor 8 naar de selectcamp receptie gegaan omdat we een drukke dag hadden met veel schoonmaken en veel mensen inchecken. Ik voelde me alleen zwaar klote. Ik denk dat het komt omdat ik donderdag avond naar Cavana en Empire ben geweest en het op de terugweg erg hard regende en onweerde en ik dus helemaal doorweekt “thuis” kwam. Daarna was het de volgende dag nog steeds klote weer, dus ben ik die vrijdag tijdens het schoonmaken ook helemaal nat geregend. Dat heeft me dus genakt voor de zaterdag, want ik voelde alsof er iemand met een kettingzaag in mijn keel zat, iemand met een hamer in mijn hoofd zat en mijn neus net een kapotte wc was die maar bleef stromen. Ook voelde het in mijn buik niet goed, maar daar heb ik niet echt een voorbeeld van :P. Ik heb me in 2 jaar tijd niet zo ziek gevoeld als die dag. John vroeg me of hij Roeland moest bellen om iemand in mijn plaats te regelen. Ik zei dat ik het best wel wilde proberen, maar John dacht dat ik dan waarschijnlijk niet op tijd klaar zou zijn en heeft Roeland toch gebeld. Ik ben ondertussen toch maar een accommodatie schoon gaan maken en toen ik daar bijna klaar mee was, was mijn invaller al gearriveerd. Ik ging toen maar naar de tent en heb de rest van de dag op bed gelegen met een paracetamol en een trachitol. Die avond was Cherryl zo lief om voor ons te koken en heb ik weer een echt Hollandse maaltijd gegeten met gekookte aardappelen (ik heb ze geschild, want dat kon ze niet), sperziebonen met doperwtjes en 3 stukjes vlees. Ik wist niet dat gekookte aardappelen zo lekker konden smaken. Waarschijnlijk omdat ik het zo’n tijd niet gegeten heb. Zaterdagnacht heel raar en niet zo goed geslapen. Veel hoesten en veel neus snuiten. Zondag werd ik niet veel beter dan de zaterdag wakker, maar wel iets. Meteen maar weer een paracetamol en een trachitol genomen en weer op bed gaan liggen. Half slapend, half wakker de middag gehaald en toen vond ik het echt maar even tijd om het kaartje van oma op de bus te doen. toen ik daarmee klaar was en weer onderweg naar mijn tent was, dacht ik, waarom bel ik haar gewoon niet even? Vind ze vast leuk. En ja hoor, ze vond het heel erg leuk om weer even iets van me gehoord te hebben. Ze zei nog wel aan de telefoon dat ze het leuk zou vinden Jeroen weer eens te zien. Dus stengel, ga weer ff langs :). Toen ik bij de tent kwam, was het echt veel te heet om op bed te liggen, dus ben ik buiten maar ff in de hangstoel gaan hangen. Weer half slapen. Toen ik wakker werd, voelde ik me wel wat beter dan eerst. Alleen nog af en toe een hoestje en nog steeds een lopende neus. Ik had niks te doen en dat zitten werd ik ook een beetje zat, dus ben de tent maar op gaan ruimen. Toen ik daarmee klaar was, heb ik een upgrade in mijn tent gemaakt. Ik heb alle foto’s die ik hier heb aan een touwtje opgehangen en dat touwtje aan een stang aan het planfond gehangen. Dus ik kan nu elke foto die er is gestuurd of die ik heb meegekregen nu goed zien. Toen ik klaar was met het ophangen, had ik weer een big smile op mijn gezicht. Ik ga nu even kijken of ik de dongel kan regelen en dan de verslagen op internet zetten. De foto’s heb ik nog steeds niet kunnen regelen, want dat gaat nou eenmaal lastig zonder USB kabel. Ik ga zo vragen of ze (Maroescha) die via de mail kan sturen. Dikke kus, mis jullie echt erg, maar ik red me wel (hopelijk). Arrivedeci! Ik zit er vandaag trouwens precies 1 maand :).

  • 15 Augustus 2010 - 19:35

    Stefanie:

    1e maand zit er alweer op! Gaat zo hard joh.. voor je het weet ben je weer thuis :| en ik denk dat het vanaf september wel wat rustiger wordt.. of niet? Leuk om te horen hoe Venetie was en hoe je je dagelijkse dingetjes doet :)

    Hier ook alles oke. We zijn behoorlijk gesloopt door het klussen.. maar het gaat de goede kant op, schiet al echt op! Nog even doorbikkelen en dan zitten we straks gewoon in ons nieuwe huis! Zal ff een foto sturen als het af is.
    Morgen weer werken dus ik ga zo naar bed.

    Dikke kus

  • 16 Augustus 2010 - 20:07

    Jo:

    Zo die caravans zien er lekker schoon uit.... Jammer dat ik die niet kan huren in september!
    Mogen de gasten roken in de caravan? In de Thijssenstraat mocht dat wel, maar nu niet meer....

    Ciao
    Jo

  • 17 Augustus 2010 - 09:44

    Opa Boorsma :

    HA die Rob,
    je zult wel denken : Nou dat zal tijd worden. Ik heb geen enkel excuus dus ga ik je eerst even vertellen dat ik diepe verwondering voor je heb zeker nu ik het laatste verslag van je heb gelezen.Als ik ooit gedacht zou hebben dat je een softie was weet ik nu wel beter. Hou vol Rob je vader komt naar je
    toe en die kan het klote werk dan mooi even van je overnemen.Wie is die vogel "Noud" die bij je op de foto staat ? Ik blijf je beulswerk volgen en neem op je gezondheid even een biertje. Hebben ze die daar ook ? Groeten rechtstreeks uit Amsterdam ook van Oma natuurlijk ik zal haar vertellen hoe leuk je het daar hebt.Wie weet wil ze ook een tent huren in het Select kamp.
    Ik zal hem zelf wel schoon maken.
    De vijf van ons voor jouw.

  • 18 Augustus 2010 - 18:36

    Jo:

    Bonjours mon ami
    Tsja het kan raar lopen maar ik weet dat ik lekker in september in Frejus in een schone tent zit.
    Ne pas être vous.
    Pa B heeft gelijk je paps kan je mooi helpen,tres beau travail.
    Lieverd ik ga de dagen tellen!

    Salutte casquette!

    Jo.

  • 18 Augustus 2010 - 18:40

    Madre:

    Hai lieverd!
    Jemig wat een leesvoer!
    Blij dat je ook wel eens in een aardappel prikt en die nog lekker vindt ook, haha!
    Dikke kus

  • 18 Augustus 2010 - 19:33

    Marin:

    Lieverd onwijs bedankt voor je kaartje,die van jou is weer onderweg :)

  • 20 Augustus 2010 - 08:18

    Broer:

    Wat leuk, een kaartje van me kleine broertje in de brievenbus:D Echt top van je man. Het gaat ook echt goed, bedrijfje moet alleen nog beetje beginnen te lopen omdat je veel dingen moet regelen en het is komkommer tijd, dus erg rustig en dat is nu natuurlijk minder inkomsten :S. Maar straks word het december en dan verdien ik gewoon het dubbele :) (moet dan ook dubbel zo hard werken, but il live ) De hogendijk is ook aardig gewend nu alleen is het wel jammer dat steef, mo en nila weg gaan. Maar voor hun is het toch echt beter en we zijn bezig dat huisje echt mooi te krijgen voor hun. Jammer te horen van IJ , maar sommige mensen zijn gewoon A-Sociaal (remember bro? :P) en is het een goede keuze dat je weg gegaan bent als het niet goed voelt, jij bent wel sociaal dus vrienden maak je wel weer ! Word alweer aardig lang, dus ik spreek je snel wel weer en take care (K)(K)

    Frank

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Werken onder de zon

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2010

Veertiende verslag

29 September 2010

Dertiende verslag

10 September 2010

Twaalfde verslag

07 September 2010

Elfde verslag (Jo)

29 Augustus 2010

Tiende verslag
Rob

Actief sinds 13 Juli 2010
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 16952

Voorgaande reizen:

15 Juli 2010 - 30 Oktober 2010

Werken onder de zon

Landen bezocht: