Negende verslag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rob Hendriks - WaarBenJij.nu Negende verslag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rob Hendriks - WaarBenJij.nu

Negende verslag

Door: ribba

Blijf op de hoogte en volg Rob

22 Augustus 2010 | Frankrijk, Parijs

Ciao!
En niet zomaar ciao. Dit zal de laatste keer zijn, want ben nu bij camping Weekend aan het Gardameer en vertrek morgenvroeg naar La France. Gister ben ik “redelijk” brak wakker geworden en bewoog ik de hele dag niet zo snel. Heb er dus de hele dag over gedaan om mijn koffer te pakken en de tent aan te vegen. Toen Roeland mij ophaalde en ik afscheid van de rest had genomen, kwamen we onderweg naar de poort John nog tegen (Ingrid niet meer gezien) en die heb ik netjes de hand geschut en hij zei tegen mij: het allerbeste. Yeah, right! Ik heb mijn mond gehouden en we gingen onderweg naar Garda. Onderweg de hele weg met beide ramen open moeten zitten want de airco was stuk. Maar ik heb het altijd erg goed kunnen vinden met Roeland, dus het was een leuke reis. Toen we er eindelijk waren, keek ik mijn ogen uit. Normaal gewend aan een vlakke Adriatische kust en nu dan het schitterende Gardameer ommuurd door bergen met prachtige Italiaanse huisjes en kerkjes tussen die bergen en lekker veel groen ook. Ik voelde me echt in Italië. Pa en Jo waren ook op camping weekend geweest, dus die weten precies waar ik het over heb! Na aankomst en een half uur lopen staren naar de schoonheid van de omgeving gingen we een biertje drinken. Ik voel me sinds die keer dat ik ziek ben nog steeds niet goed. Altijd nog een volle lopende neus, en steken in mijn long bij het inademen die daarna tot hoesten leid. Dat hoesten kost bij deze hitte erg veel energie heb ik gemerkt, want ben erg futloos. Bij het biertje had ik maar wat lasagne genomen. Ik bedoel was misschien wel laatste kans Italiaanse Lasagne te eten. Daarna heb ik de oudere selectcamp crew (maintenance, RA etc.) verlaten om maar even te gaan liggen. Toen werd ik gebeld om even mijn koffer te pakken uit de bus en daarna ben ik gaan slapen. De volgende dag moest ik een dagje meehelpen op camping weekend en voelde me nog verotter dan die dag ervoor. Ik uiteindelijk 8 uur op de receptie met mijn kleding aan. Paar schoonmaken gedaan en even gekeken hoe ze mensen daar incheckte en daarna nog even naar logde 5 om te kijken of de douche nog lekte. Ik kwam daar aan en was voor 3 kwartier aan de reling vastgeplakt. Wat hebben die mensen een prachtig uitzicht zeg. Na werken maar weer even gaan liggen en vervolgens er niet meer uitgekomen tot die volgende ochtend. En die volgende ochtend ging ik samen met Thijs naar Frankrijk. Leuke gozer, goed gelachen en lekker gepraat over muziek en films. Onderweg nog happie gedaan en daarna door. Regen, zon, regen, zon dus geen flauw idee hoe het weer in Frankrijk zou zijn. Na een rit van 4/5 uur waren we dan eindelijk op de camping aangekomen. Daar stond Anton al bij de receptie. Ik had hem al eerder gezien bij de eerste trainingsdag, maar ik heb die training niet afgemaakt omdat ik die eerste avond naar huis ging, vanwege redenen. Anton is een leuke gozer. Houd van gezelligheid en een biertje drinken, maar ook van het werk als courier. Ik zit hier dus wel goed op mijn plek. De eerste dag ben ik aan het eind van de middag/begin avond met hem de gastenronde meegelopen en heb ik dus een groot deel van de camping gezien. Zigzag weggetjes en veel heuvels omhoog en naar beneden, dus goed voor de conditie en de kuiten. Die avond hebben we in de tent allemaal verschillende leuke gesprekken gehad en zijn we wat meer over elkaar te weten gekomen. De volgende dag was een wisseldag en hebben we een paar accommodaties schoongemaakt, waaronder 1 waarvan de borg niet was teruggeven, dus ook nog eens wat extra’s verdient. Toen dan klaar was, gingen we de mensen inchecken en om 8 uur was de laatste familie er nog niet, dus heeft Anton de accommodatie sleutel en persoonlijke poortcode bij de hoofd receptie ingeleverd en waren we vrij. Toen hebben we ff een biertje gedronken en daarna ging ik douchen en vervolgens even mee te gaan naar het restaurantje op de top van de heuvel om daar ff wat te drinken met het keycamp volk. Ook gezellige mensen, maar daar moet ik zeker nog wel even aan wennen. Anders dan het eurocamp volk van UL. Daarna ben ik op bed een film gaan kijken en heeft de rest nog ff voor de tent wat biertjes gedronken. Ik voel(de) me nog steeds niet goed met mijn keel en longen en dat hoesten enzo. Ook de neus blijft lopen. Nu is het zondag morgen en zijn we allebei vrij vandaag, dus gaan we straks misschien ff Frésjus bezoeken of St. Rafael. Dus mensen, sorry voor de lange tijd dat jullie niks hebben kunnen lezen, maar door de ruzie met IJ en het Gardameer heb ik een tijdje geen internet gehad. Dus zet ik meteen weer 2 verslagen. Ik denk nog altijd aan jullie en mis jullie. Goed vooruitzicht: Pa en Jo komen langs :). vanaf nu geen Arrivedeci meer, maar Au Revoir!
Adreswijziging:
Selectcamp t.a.v. Rob Hendriks
1052 Rue des Combattants en Afrique du Nord
83600 FREJUS
FRANCE

  • 23 Augustus 2010 - 19:30

    Esther:

    Klinkt een stuk beter dan bij IJ. Laat die maar lekker een ander zoeken, of het zelf doen.
    Goede keus denk ik. Veel plezier, dan mis je ons ook minder! en mooi hè, de Italiaanse meren en omgeving. kus

  • 25 Augustus 2010 - 20:22

    Broer:

    Hey broertje, goed te horen dat je het daar leuk hebt. Volgens mij is die Roeland ook wel een top gozer, dat ie je meteen kan overplaatsen. Heb je trouwens wel al die zooi nog meegekregen wat ik je allemaal gestuurd hebt? :P:P (is je gerade ook;))
    Jammer dat je je beetje kut voelt, misschien toch effe rustig aan doen (anders stuur ik wel wat valium:P).
    Hier gaat alles ook goed, het huisje van steef,mo en nila schiet al aardig op. Morgen (donderdag) gaan we verhuizen. Ik heb zelf een bus gekocht, een heel mooi model (Ford Transit) uit 2007 , tis effe een investering, maar dan heb je ook wat. Hoef ik tenminste niet meer te huren want das echt te duur. Dus me bedrijfje begint nu aardig op de rails te komen en ben ik klaar voor de harde december maand straks.

    Broertje, spreek je snel

    Dikke (K) Frank

  • 27 Augustus 2010 - 12:56

    Pappaatje:

    Lieverd, we zijn druk aan het pakken en rijden morgen vroeg weg. Eerst naar Gstaad in Zwitserland voor 3 dagen en dan gaan we je zien. De auto hangt scheef van de Zaanse mayo dus maak je borst maar nat. Tot gauw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Werken onder de zon

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2010

Veertiende verslag

29 September 2010

Dertiende verslag

10 September 2010

Twaalfde verslag

07 September 2010

Elfde verslag (Jo)

29 Augustus 2010

Tiende verslag
Rob

Actief sinds 13 Juli 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 16954

Voorgaande reizen:

15 Juli 2010 - 30 Oktober 2010

Werken onder de zon

Landen bezocht: