Zesde verslag - Reisverslag uit Rome, Italië van Rob Hendriks - WaarBenJij.nu Zesde verslag - Reisverslag uit Rome, Italië van Rob Hendriks - WaarBenJij.nu

Zesde verslag

Door: ribba

Blijf op de hoogte en volg Rob

05 Augustus 2010 | Italië, Rome

Pronto,
Ik zit op dit moment buiten voor de tent op een hele relaxte “hang” stoel, die ik vandaag van de receptie heb meegenomen :)(dit was gister, heb vandaag mijn bericht afgemaakt en geplaatst). Ik zit met de laptop op schoot te typen met mijn rechterhand en in mijn linkerhand heb ik een gigantisch stuk watermeloen. Ik besloot maar weer eens wat van me te laten horen! Eergisteren (dinsdag) die mega drukke dag gehad. Maar ik heb het overleeft. Ben van 7 tot 3 non-stop in de weer geweest met het schoonmaken van verschillende accommodaties. Daarna stond er een grote groep mensen al voor de receptie te wachten. Is geen slecht teken, want hoe eerder we alle mensen hebben ingecheckt, hoe sneller en dus ook vroeger we klaar waren. Binnen een uur was meer dan de helft al ingecheckt dus dat ging lekker vlot. John en Ingrid hun zoon en schoondochter (als ik het goed heb verstaan) waren op de camping om hen op te zoeken. IJ was dus vrij die avond en ook de volgende dag (gister = woensdag). Dat betekende voor mij dat ik het alleen moest doen. Ik kreeg die dinsdag dan eindelijk mijn pauze (half 5, vanaf 7 ’s ochtends) en moest er om 6 uur weer zijn. Ik ben meteen naar Pizza e Sapori (mijn vaste afhaalpizza) gerend om daar een lekker portie friet te halen, want daar had ik erg veel zin in, mede omdat Masis mij een paar spullen had nagelaten, waaronder een tube Zaanse mayonaise. Dat had ik al een tijd niet gegeten, dus dat werd smullen. In de tent nog een hamburger erbij gebakken (met Zaanse) en om 5 voor 6 maar weer naar de selectcamp receptie om de laatste mensen in te checken. Toen ik er aan kwam, was er een probleem. Er waren mensen die geboekt hadden, maar niet op de boekingslijst stonden. Dat zou John regelen als ik een familie zou inchecken die hij net naar hun accommodatie wilde brengen. Toen ik terug kwam was dat probleem gelukkig opgelost en had ik de hele avond nog te gaan met nog maar 1 check in. Ik moest dus tot 8 uur bij de receptie zitten om te wachten. Waren ze er dan nog niet dan moest ik tot 11 uur bereikbaar zijn met de telefoon in het geval ze aan waren gekomen. Dat was niet het geval, ze waren er om kwart over 7. De mensen ingecheckt, de boel op slot gegooid en lekker naar m’n tent. Daar heb ik nog een paar afleveringen Kingdom Hospital gekeken en ben gaan slapen. Vanmorgen weer bijtijds eruit (8 uur), want was alleen vandaag en moest de receptie openen. Half 9 receptie weer opengegooid en naar de hoofdreceptie om het weerbericht op te halen. Daar zag ik al meteen dat het morgen (dus vandaag) of overmorgen iets minder weer gaat worden. Daarna nog en paar klusjes voor wat klanten gedaan, zoals 3 lampjes vervangen, ontbrekende dingen aanvullen en de vertrektijden noteren van mensen die morgen of zaterdag weggaan. Gister ging er al 1 familie weg en die tent heb ik daarna maar meteen schoongemaakt, want dat scheelt weer voor morgen. Heb vandaag Arnold nog gesproken via de telefoon. Daaruit is voortgekomen dat ik zondag of maandag (moet nog even kijken welke dag ik vrij ben) samen met de familie van de Weer naar Venetië ga :). Ik kijk er nu al naar uit. Heerlijk ff van de camping vandaan en samen met familie op stap. Deze twee dagen dus niet super bijzondere dingen meegemaakt, maar toch leuk om ff te typen. Vandaag (donderdag 5 augustus) allereerst: Spike gefeliciteerd. Ik kan me nog herinneren dat ik 10 jaar geleden je als pup ophaalde en dat je met een luier naast me op de achterbank zat. Ook dat ik je 1 moment van de luier afhaalde en je toen precies ging plassen. Leuke herinneringen aan dat lieve beestje. Het werken vandaag was bagger! Niet alleen omdat het schoonmaken was, maar vooral omdat het echt mega bagger weer was. Regen en onweer. 2 minuten buiten lopen betekende helemaal doorweekt zijn. Dus als je dan bezig bent met het schoonmaken van de tent en je bent net klaar en je doekje ligt nog op de koelkast, dan mag je na het pakken van je doekje weer opnieuw beginnen want dan ligt de hele tent weer onder de zooi. Ben dus lekker lang bezig geweest. Was wel lekker vroeg klaar, 3 uur ’s middags, omdat IJ de check in’s gingen doen. meteen naar Pizza e Sapori gerent en lekker pizza el tonno gehaald. Die meegenomen naar de tent en die daar binnen 5 minuten naar binnen gewerkt. Daarna even op bed gaan liggen en pas net wakker geworden (21:00). Nu even wat eten en dan lekker borrelen en dan naar Club Empire! Gezellig! Mensen ik mis jullie allemaal en denk aan jullie. Als ik het morgen niet vergeet ga ik een paar kaarten halen en op de bus doen. Ik ga nu ff eten, douchen en borrelen. Arrivedeci!

  • 05 Augustus 2010 - 20:37

    Jo:

    Pronto cuffia da bagno

    Mooi vooruitzicht om met de Weer op pad te gaan. Lekker even wat anders.
    Volgend jaar zijn Jo en Nol een bijzonder aantal jaren getrouwd. Dus misschien kun je een mooi foto van ze maken in een Gondola. Het klussen bij ons komt in de laatste fase maar gelukkig mogen we dan Steef en Mo helpen bij het opknappen van hun nieuwe kasteeltje. Echt heel fijn voor hen. Hoe was de pizza Tonno? Net zo goed als van dr. Oetker?

    Ciao Prediletto

    En vergeet niet: devi farti felice!

  • 06 Augustus 2010 - 15:36

    Broer:

    Hey broertje,

    Ik mis jou ook echt wel man, tis toch best een lange tijd :S
    Gelukkig heb ik je verslagen en merk ik dat je veel leert daar (discipline :P) en je je erg nuttig kan maken daar (Y). Hier ook alles goed en zoals jo al zegt gaan we binnenkort het huisje van mo en steef in orde maken. Natuurlijk moet er dan veel gebruikt worden gemaakt van me bus;) (fakturen sturen die 2 :P:P).
    Broertje, ik spreek je later wel weer (K)

    F

  • 06 Augustus 2010 - 20:19

    Pappie:

    Leuk allemaal. Is je fototoestel stuk? Mail en schrijf je zo.:}

  • 07 Augustus 2010 - 08:11

    Stefanie:

    Pittig dus en jammer van het weer..(1 troost: hier regent het misschien NOG wel harder :S) maar ook weer genoeg leuke dingen :)
    Onze kaart wel al gehad...? Ben benieuwd!
    Mama, Mark en oma gister gesproken, hadden het erg naar hun zin. Waren weer lekker gek aan het doen aan de telefoon..je kent het wel. Giebel giebel :P
    Volgende week klussen in nieuwe huis.. mail je nog wel even erover :)
    Have fun in Venetie :D!!!

    Kussss

  • 07 Augustus 2010 - 11:21

    Shirley:

    hey,

    Leuk om te lezen.
    Op die paar dagen slecht weer na is het er vast heerlijk.
    Wij zijn net terug van weekend belgie en een week schotland, dus dan kan je bedenken wat voor wij gehad hebben. Het viel mee wat de regen maar 30 graden is voor ons lang geleden (misschien komen er nog een paar mooie dagen hier in NL.

    Zou graag een keer piza met je mee eten want die kunnen wij hier in het dorp niet krijgen! (ben jaloers hoor).
    Doe de familie de groeten maandag!

    Groetjes en poot van Eoghann!

  • 08 Augustus 2010 - 12:23

    Naatje:

    hee lievie Rob,
    was op vakantie dus heb net al de verslagen gelezen. heel leuk om te lezen was ook fijn je gister gesproken te hebben! ga nu je mails lezen. ik mis je en ik blijf aan je denken
    kus naatje

  • 09 Augustus 2010 - 16:48

    Opa Boorsma En Jo:

    Mooie foto hoor!

    :):)

    Fijn om je in actie te zien.

    Ciao

    Opa en Jo

  • 13 Augustus 2010 - 15:50

    Thijs:

    hee jongen
    wel leuk om die verhalen van je te lezen man.
    ga ook ff wat foto's maken dan:P en verder gaat hier alles ze gangetje, iedereen doet nog steeds ze ding.. ik ben weer armyboy geworden:$ maar toch missen we af en toe dat kleine botje nog wel is hoor haha
    have fun daar nog en spreek je!!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Werken onder de zon

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2010

Veertiende verslag

29 September 2010

Dertiende verslag

10 September 2010

Twaalfde verslag

07 September 2010

Elfde verslag (Jo)

29 Augustus 2010

Tiende verslag
Rob

Actief sinds 13 Juli 2010
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 16955

Voorgaande reizen:

15 Juli 2010 - 30 Oktober 2010

Werken onder de zon

Landen bezocht: