Vijfde verslag - Reisverslag uit Rome, Italië van Rob Hendriks - WaarBenJij.nu Vijfde verslag - Reisverslag uit Rome, Italië van Rob Hendriks - WaarBenJij.nu

Vijfde verslag

Door: ribba

Blijf op de hoogte en volg Rob

02 Augustus 2010 | Italië, Rome

Ciao!
Vandaag (maandag 2 augustus) plaats ik mijn bericht die ik een paar dagen geleden al had getypt. Dus als mensen denken dat het niet klopt met de tijd etc.. Dat klopt dan ook, want het is al een “oud” berichtje. Dan wil ik even de mensen bedanken van wie ik tot nu toe kaarten heb ontvangen, het is al een aardige stapel aan het worden. Dus George 4 keer bedankt. Marin, helemaal top, leuke kaart! Pa en Jo 2 maal, heerlijk Hollandse kaart en super leuke foto’s. Doet me goed! Esther, Dionne en Jordi ik zal foto’s maken van mijn huis. Oma Hendriks, bedankt voor uw briefje en het centje! Mark, Stefanie, mama voor de kaarten die zijn meegegeven! En madre nog een keer, voor de brief(aan het begin) en de kaart in het overlevingspakket van Masis! Nu ik het toch over Masis heb, zal ik maar vertellen hoe mijn laatste dagen waren. Zaterdag was Masis aangekomen en heb ik ’s avonds heerlijk meegegeten van de BBQ. Niet het supermarkt vlees, maar het heerlijke ambachtelijke vlees van de slager, die ook al lekker in de marinade had gelegen. Daarna nog ff lopen borrelen en toen maar via Cavana naar mijn tent gegaan. Voor de BBQ hebben we nog de camping rond moeten lopen, want zijn jongste was ervandoor gegaan en die waren we kwijt. Na 3 kwartier zoeken, heeft uiteindelijk Ingrid haar gevonden en heeft Masis haar bedankt met een flesje wijn. Volgende dag was zondag en had ik vrij. Dus ben rond een uur of 12 met Masis, Ani (zijn vrouw), Talar (zijn dochter) en Sima (zijn jongste dochter) naar het strand gegaan om daar te relaxen. Daar lag ik zo lekker op me rug, dat ik in slaap ben gevallen en dus aardig rood werd wakker gemaakt door Masis dat ik me moest omdraaien. Toen maar besloten om een waterfiets (met glijbaan) te huren en zijn we een uurtje op de zee gaan fietsen. Toen nog een biertje gedronken bij het strandtentje en daarna gaan douchen. Na het douchen gingen we maar weer eens BBQen, want dat was al zo’n tijd geleden :). Dit keer weer ambachtelijk vlees maar nu een paar stukken kip erbij. Heerlijk gegeten. Daarna zijn we nadat de vokda fles op was naar het stand gegaan want er was vuurwerk. Eerst dacht ik dat het niet zo speciaal was, maar mijn mening is daar in veranderd want ik heb nog nooit zulk mooi vuurwerk gezien. Echt schitterend. Heel ander vuurwerk dan in Nederland. Daarna tequilla gedronken bij Cavana en daarna naar mijn tent gegaan, want moest misschien werken de volgende dag. Die dag redelijk uitgeslapen (11 uur) en toen even langs de selectcamp receptie gelopen om daar te horen te krijgen dat er weinig te doen was en dat ik dus niet hoefde te werken. Daarna doorgelopen naar Masis zijn tent, daar broodje gegeten en daarna met de familie naar het zwembad gegaan. Daar lekker gelegen en toen hebben Masis en ik besloten zijn vrouw en kinderen naar het strand te brengen om vervolgens met z’n tweeën naar het Wellness Centrum (SPA) te gaan. Het zag er daar heel mooi en verzorgd uit. Heerlijk in het Turks stoombad, Sauna, Hydro- en Bubbelbaden gezeten/gelegen met uitzicht over de hele camping en de zee. Toen nog ff lekker zonnen op het dakterras, daar in slaap gevallen op mijn buik dus ben nu aan beide kanten rood! Kortom het gaat hier prima, heb het goed naar mijn zin, maar mogen is 1 van de zwaarste dagen van het seizoen met 21 accommodaties schoon te maken, dus dat wordt ff flink aanpakken! Vanavond dus vroeg naar bed, om morgen goed uitgerust aan de bak te gaan. Nou schatten ik ga me omkleden en dan weer eten bij Masis, er staat spaghetti op het menu. Ik schrijf snel weer een bericht en geniet van alle reacties. Ook heerlijk om de stemmen weer te horen van de mensen die mij bellen. Nou mensen, Devo andarmene. Mi aspettano. Arrivedeci!

  • 02 Augustus 2010 - 20:21

    Stefanie:

    Ehm.. heb je wel zonnebrand bij je? :P is misschien wel handig. Echt leuk om te lezen dat de afgelopen dagen zo gezellig waren. Dat maakt dat stomme schoonmaken toch wel goed! Mag je wel bijv je iPod op bij schoonmaken?
    Wij hebben gister ook een bbq gehad.. erg gezellig! :D we vierden Frank z'n directeurschap (met bevroren champagne dus die toost moet nog een keer over ;)) en ook een beetje de 10de verjaardag van het grijze snuitje. Nila op haar nieuwe hobbel-rendier (mét mooie neuspiercing).. helemaal blij en kruipen. En Nila heeft ook gesmuld van de bbq.. het ging er allemaal in: komkommer, tonijnsalade, tomaat, brood, patatjes, sperzieboontjes, kip, worstje, meloen, ananas..... logisch dat haar 3de woordje ETUHHH is? :) ze groeit hard, net als haar kroeshaartjes.
    Nou het is een lang verhaal geworden.. ik ga zo naar bed, morgen met Nila.. hardlopen.. werken.. genoeg te doen deze dagen :)
    Kijk weer uit naar je volgende verslag!
    Dikke kus

  • 02 Augustus 2010 - 21:33

    Jo:

    Een tip voor als je in de zon ligt: vi strofinare la mia schiena?
    En dan wel de juiste persoon uitkiezen....

    Buonanotte Jo

  • 03 Augustus 2010 - 18:35

    Madre:

    Jee, Rob, gaat weer wennen worden als Masis weer vertrokken is met zijn gezin.. En dat italiaans...wat betekent dat?? Ik blijf genieten van je verslagen; keep up the good work (and spirit)! XXX

  • 03 Augustus 2010 - 18:51

    George:

    Klinkt weer allemaal als de oude Rob. Ik wist wel dat je er wat van ging maken, goeie keus om te blijven dus. Zijn nog enkele kaarten onderweg, eventueel respons naar de Starstraat altijd goed.Vini,vidi,vici eerst Napoleon,daarna Najib, nu Rob :D

  • 04 Augustus 2010 - 07:38

    Papaatje:

    Wat een verwennerij de laatste dagen. Leuk voor je Rob. Dat was ook het idee erachter om daar naar toe te gaan (en te blijven); werken en leuke mensen ontmoeten. Steef heeft het al geschreven de BBQ in het kader van Frank z'n start als zzper was waarschijnlijk net zo lekker als bij jou in Italie, alleen de champagne was te lang in het vriesvak blijven liggen (om te koelen). Je verslagen blijven leuk om te lezen, alleen waar blijven de fotoos? Van jezelf, je collega's, je tent enzo. zou leuk zijn. Er gaat vandaag vanuit hier nog een kaartje (met kleinigheidje) de deur uit. Als ik het zo lees gaat de post vrij snel. Moet je dat ophalen bij de receptie of komen ze het brengen? Bel van de week wel ff. Ciao.
    Oh ja, kunnen gasten zoals ouders van Natalie en straks misschien de Hendriksjes zo op de camping komen of hebben ze pasjes nodig?

  • 04 Augustus 2010 - 16:41

    Broer :

    Hey broertje,

    Fijn dat je het naar je zin hebt, die masis verwend je maar :P.
    Als je denkt dat ik niks stuur heb je et mis, jo en arnold hebben iets mee van mij, maar daar verklap ik nog niks over, hoop dat ze het spoedig bij je bezorgen .
    Hier gaat alles ook goed, wel veel geregel dat zzper worden, maar hopelijk werpt dat binnen een maandje ze vruchten wel af.
    Nou, bel je deze week wel even, hoor je mijn stem ook weer effe :P:P

    Liefs van je broer F

  • 04 Augustus 2010 - 16:41

    Broer:

    Oh ja, zoals pa al zegt, een paar foto's om een indruk te krijgen zou leuk zijn ;) XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Werken onder de zon

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2010

Veertiende verslag

29 September 2010

Dertiende verslag

10 September 2010

Twaalfde verslag

07 September 2010

Elfde verslag (Jo)

29 Augustus 2010

Tiende verslag
Rob

Actief sinds 13 Juli 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 16948

Voorgaande reizen:

15 Juli 2010 - 30 Oktober 2010

Werken onder de zon

Landen bezocht: