Tweede verslag - Reisverslag uit Rome, Italië van Rob Hendriks - WaarBenJij.nu Tweede verslag - Reisverslag uit Rome, Italië van Rob Hendriks - WaarBenJij.nu

Tweede verslag

Door: ribba

Blijf op de hoogte en volg Rob

21 Juli 2010 | Italië, Rome

Dag Schatten!
Vandaag (woensdag 21 juli) weer relaxed dagje gehad. Moet over een half uurtje pas beginnen en dan is het 16:00. Dan moet ik dingen voorbereiden voor de Looky Club. Dat doen we 1 keer in de week op de woensdag. Looky Club houd in: spelen met de kinderen die bij selectcamp verblijven. Vandaag hebben we een pancake party :D. Dus moet ik straks al wat beslag gaan maken enzo en dan komen de kindjes om half 6 lekker wat pannekoekjes eten. Voor de rest werd ik vandaag wakker in een plas, want omdat ik wat later thuis was gister ,(ongeveer half 4/4 uur, was erg gezellig in club cavana en daarna op het strand) sliep ik uit, maar de zon doet dat niet, dus lekker zweten in bed. Voor de rest vrij weinig gedaan, wilde naar het zwembad en naar het strand, maar ben dus de hele dag in de tent gebleven, beetje lezen, muziek luisteren en eten. Waarom? Geen flauw idee, geen puf om iets te doen. Gister hadden we weer een aankomsten- en vertrekdag, dus de schoonmaakdag. Ik zat niet echt lekker in m’n vel dus het schoonmaken ging niet zo heel snel. Uiteindelijk toch nog net op tijd klaar gekomen en heb gister mijn eerste gast ingechecked. Is niet zo heel moeilijk. Moet alleen goed onthouden dat je de klanten veel informatie moet vertellen. Allemaal goed gegaan, daarna heb ik voor twee collega’s van eurocamp gekookt in mijn tent. Zij brachten de wijn mee. Best lekker avondje rode wijn drinken. Ik heb spaghetti met groene pestosaus en salade gemaakt. Bij de pestosaus nog wat tomaat, ui en knoflook toegevoegd en het smaakte echt heerlijk! Ik zou zo de tweede Jamie Oliver kunnen zijn :P. Dat maak ik mijn buren trouwens ook wijs, dus die zouden vast ook een keer komen eten. Ik probeer iedere dag weer een positieve dag te maken, maar dat gaat niet altijd even makkelijk, toch blijven proberen. Zou het ook erg leuk vinden als ik mijn tent kan op vrolijken met wat ansichtkaarten. Dus gaan mensen dat doen, dan graag naar het volgende adres:
Selectcamp t.a.v. Rob Hendriks
Via Fausta, 258
30013, Cavallino-Treporti VE, Italia
Adres is ook op de site van de camping te vinden en als degene die een kaart sturen het eigen adres erbij zetten, beloof ik er eentje terug te sturen!
Ik moet nu wel echt gaan, want anders ga ik te laat komen en dat is niet goed! Ik probeer snel weer ff nieuw verhaaltje te zetten! Arrivedeci!

  • 21 Juli 2010 - 14:39

    Ome Nol:

    Hey neef,
    Alles goed ?
    Kun je bij ons volgende keer ook pannekoek(jes)
    dat zijn toch poffertjes bakken??

    Hou je taai vriend.

    Arnold

  • 21 Juli 2010 - 15:29

    Grazie:

    Hey Rob,
    Super dat je dit doet! Al het begin is moeilijk, maar als je straks die lieve kindertjes ;-) moet vermaken weet ik dat het goed komt. Gianina, roan en renske hebben altijd een supertijd met je! Ik ga je reisverslagen trouw lezen! X

  • 21 Juli 2010 - 18:47

    Andre En Irma:

    we gaan binnenkort ook naar italie maar zitten helaas helemaal aan de andere kant van het land, anders waren we wel even langsgekomen, maar ik beloof dat we een kaartje naar je toe zullen sturen. ik zal aan je denken als je die tenten moet schoonmaken terwijl ik met mijn koude biertje aan de oever van het lago maggiore zit, groeten

  • 22 Juli 2010 - 09:05

    Madre:

    Leuk verslag weer!
    En die spaghetti ga jij dus thuis ook een keer maken, mmmmm! Het water loopt me al in de mond!
    En nu je ook in de 'leukere' activiteiten (dan tenten schoonmaken) bezig gaat zijn, gaat het helemaal bij je passen. Leuk hoor!
    Dikke Kus

  • 22 Juli 2010 - 11:45

    Stefanie:

    Tenten schoonmaken is misschien niet zo'n leuke klus.. maar voor de rest klinkt het nog aardig relaxed! Je kan je drankje 's avonds doen.. af en toe uitslapen of een dag niksen. Heerlijk toch! Geld verdienen en vakantie vieren in 1.
    Ben benieuwd naar je volgende avonturen :)
    Kus!

  • 22 Juli 2010 - 11:50

    Barbara En Arnoud:

    Hey Rob! Leuk om te lezen!heel veel succes mannetje!Naat en Naomi zijn vannacht naar frankrijk vertrokken.Wij gaan zaterdag op pad.Dikke kus van ons X

  • 22 Juli 2010 - 12:42

    George:

    Kaartjes zijn onderweg gozer. Hopelijk een glimlach bij ontvangst.

  • 22 Juli 2010 - 18:21

    TanteJo:

    Hey Rob,
    Ik heb alvast een uitgever gebeld om je verhalen te bundelen. Je hebt het in je!
    Vreemd dat je nu zo ver weg bent, maar over ruim een week zitten we aardig dicht bij je in de buurt.
    We proberen zeker langs te komen en zullen alle familie en vriendenknuffels doorgeven aan je.
    Groetjes, Jolanda

  • 22 Juli 2010 - 20:09

    Jootje:

    Bonjorno Roberto,

    Pittige tijden maar ook, lekkere cappuccino, warme temperatuur, vast werk, mooie Italiaanse dames, biera's en vanaf morgen officeel een week van huis. Molto benne!

    Ciao amigo.... bacio Jo

  • 23 Juli 2010 - 00:47

    Je Compagnon Mies:

    Zo te horen begin je je al een beetje thuis te voelen daar in Italy...
    Naatje is nu ook op vakantie met naomi dus ik ben nu zo ongeveer als enige over hier:'(
    Thijs heb ik de hele week nog iet gesproken maar vraag me niet waarom...

    Weet jij btw wanneer Gerrit terug komt van vakantie? zou je dat misschien willen mailen?

    Ik heb van de week trouwens nog italiaans gekookt voor naat en my, was erg lekker, dus als je terug bent gaan we een keer kijken wie het lekkerst kan koken(H):D

    ik ga je zeker een ansichtkaart sturen!

    hasta la vista vriend

  • 23 Juli 2010 - 20:49

    Esther:

    Das aanpoten hè, zo'n aankomst- en vertrekdag, pfffff... Zweet je 's nachts niet, dan wel overdag. Het moet niet gekker worden.

    Heel veel plezier! Ciao

  • 24 Juli 2010 - 18:36

    Frank (njb):

    He rob,

    Tip: De vrije tijd die je over hebt gebruiken om je memoires te schrijven of een andersoortig genre. Je schrijft leuk! Veel plezier en het moet even aarden en dan wil je nooit meer terug. gr. frank (NJB)

  • 25 Juli 2010 - 16:46

    Je Broer:

    Hey lief broertje van me.
    Jesus man, wat kan jij leuk schrijven(moet je wat mee doen :P), tis net of ik bij je ben (wat helaas niet zo is :S). Ik reageer nu pas omdat ik net terug ben van cherri en ik erg druk ben met het opstarten van mijn eigen bedrijfje (jij nog leuke naam suggestie?:P) Ik ben echt trots op je dat je dit doet en ik denk dat je er veel baat bij zal hebben en veel van zal leren. Ook goed dat ik nu lees dat je wat variatie in je werk hebt, want dat klonk niet zo toen ik je aan de lijn had. Ik weet dat je het een beetje moeilijk hebt met het op jezelf zijn, maar weet cker dat als je effe doorbijt dat het vanzelf goed gaat komen. Ik denk elke dag aan je en mis je echt. Ga proberen wel wat leuke dingen voor je te doen zodat ik een beetje bij je ben daar. Opzoeken gaat helaas heel moeilijk voor me worden, maar je zal zien dat die 3 maandjes zo om gaan vliegen. Broertje, ik ga je volgen en zie je over paar maandjes!

    Veel liefs van je Broer Frank XXXXXXXXXX

  • 26 Juli 2010 - 13:14

    Shanice:

    Hee lieve rob,

    Wat een geweldig avontuur dit hea!
    Ik kreeg van Frankie deze site en hij vertelde mij dat jou verhalen me zouden gaan ontroeren, hij had gelijk... Wat schrijf jij dit mooi op!
    Ik zal zeker je verhalen blijven lezen!
    Lieverd, ik ben trots op je..
    Ik hoop dat het een supertijd voor je wordt daar.
    Een kaartje van mij en me moeder komt eraan!

    Dikke kuss en Succes!

    Shanice

  • 26 Juli 2010 - 16:19

    Marin:

    Vind het knap van je lieverd, en het is logisch dat het het ene moment makkelijker gaat dan het andere. Kom op en kaartje is onderweg ;)

  • 26 Juli 2010 - 23:24

    Mark :

    broertje(L)

    wooh man wat geniet ik van die verhaaltjes.
    het is niet alleen moeilijk voor jou maar ook moeilijk voor mij zonder een broer is echt moeilijk maar ik heb het ook wel weer goed bij mama(a)
    Rob, veel plezier
    en ik hou van je!

  • 27 Juli 2010 - 21:50

    Kai En Vrienden:

    Heee ribba hoe is t daar ?
    Ik ben hier met Meijer en quint en neefje en Nick.
    Hoe staat t daar met de Bella's ?
    We drinken een pilsje voor je !!! Kus van ons

  • 28 Juli 2010 - 19:57

    Jo:

    Caro Roberto,

    Wanneer mogen wij weer iets moois van jou lezen?
    Sorprenderre noi........

    Grande bacio di Jolanda en Papa


  • 29 Juli 2010 - 08:33

    Niek:

    Hee Rob,
    Bijna het eerste wat ik deed toen ik terug kwam van de lange reis terug, was jouw verhalen lezen. Nou ik heb in iedergeval respect voor je, want die tenten waar je in werkt zijn bloed en bloed heet, ik als ervaringsdeskundige! :p Succes en voor vrije dagen veel plezier.
    Ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Werken onder de zon

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2010

Veertiende verslag

29 September 2010

Dertiende verslag

10 September 2010

Twaalfde verslag

07 September 2010

Elfde verslag (Jo)

29 Augustus 2010

Tiende verslag
Rob

Actief sinds 13 Juli 2010
Verslag gelezen: 569
Totaal aantal bezoekers 16951

Voorgaande reizen:

15 Juli 2010 - 30 Oktober 2010

Werken onder de zon

Landen bezocht: